30 Kasım 2014 Pazar

Afitap

Kadın dedi ki: "Bu gördüklerim bir rüyadan ibaretse eğer, ben galiba öldüm ama henüz hiç kimse bunu anlayamadı."
Adam dedi ki: .....
Adam her şeyi ezberlemiş gibi konuştu. Bir müsamere yapılıyordu sanki okulun bahçesinde. Bildiği tüm replikleri okuyordu adam.
Adam dedi ki: Ben de o şehirlerde bulundum ve buralarda çalıştım, anlatsana nasıl sizin ülkeniz?
Kadın "tamam" dedi, anlatmaya başladı. "Tamam" dedi kadın, "ben ölmüş olsam da sana duymak istediğin sözleri söyleyebilirim. Derse girmeden önce toplandıysak okulun bahçesinde ve henüz yağmur yağmadıysa, ezberimizden yaşayabiliriz, hiç kimse anlamaz."
Adam yine dinlemedi. "Fas'a gideceğim ben" dedi kadın.
Adam dedi ki "Ama Afrika dediğin öyle Fas gibi değil."
"Ah..."
Kadın parmağını kaldırıp dedi ki,
"Sayın hocam, bütün tebeşir tozlarını yuttuk ateşimiz çıksın diye." "Hocam" dedi kadın... "Bahçeden sahne olur mu hiç?"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder