4 Kasım 2023 Cumartesi

Kasım yazarken insan k harfinden ürküyor çünkü biraz çirkin

Ağzımı büzüyorum.
Ağzım büzük.
Tanrım, bizi hala seviyor musun?
on par mak dak ti lo ya za bi li yo rum.
Annem matbaada çalışıyordu ben küçükken on parmak. Büyülüydü.
On parmak. Ne yaptığını anlamamışım. Sanki herkese haksızlık ettim ömrümce.
Ömrüm.
Bütün evi kaplayan bir balkon vardı. Bir de evin içi.
Okuldan mezun olduğumda. yazıyordum anlamadan. Üniversite.
Babamla küsüm. Nisan'dan beri. Bazen bunu hatırlamıyorum ve bazen üzülüyorum.
Ona değil. Kendime.
Çoktandır ağlamadım. Hıçkıra hıçkıra. Ağlıyorum. Sarhoşluktan mı? Elif canım fark etmez.

Seni sevdiğimi o gölete bakarken yeniden anlıyorum. O gölete bakarken ikimizin de çaresizliğini görüyorum. İçime akamıyorum. İçine. Akamıyorsun. 

Ağzımı büzüyorum. Ağzım büzük. Görmüyorsun. 
Bu sevgi bana ait.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder