27 Eylül 2021 Pazartesi

İçim eziliyor Lorca

içim eziliyor
İçimde kıvırcık saçlı bir çocuk
kurşuna diziliyor
Keçi can gayretinde Lorca
Kasap malum
Elalem ortasında ağlıyorum..

İçim eziliyor Lorca içim
Beyaz beyaz kanıyorum
Kanım içime akıyor Lorca
utanıyorum

İçim eziliyor Lorca
İçim eziliyor
İçimde sana benzeyen bir çocuk
kurşuna diziliyor
Perçemlerinde kan
Avuçlarında bir tutam püren
Bir tutam yonca
Kişi ne denli kepaze
sevince..

Bir kuş çırpınıyor
Lorca
Ufacık tefecik perişan bir kuş
Kanadının biri kökünden kopmuş
Dalsız budaksız bir ağaç
Lorca
Kökleri damar damar
Canına ciğerine işlemiş bu kök
Dişinle tırnağınla
Sökebilirsen sök
Bu kök acı kök Lorca
Bu kök zehir zıkkım
Bağrında zoka
Böğründe zıpkın
Beyaz beyaz kanıyorum,
Kanım içime akıyor Lorca
utanıyorum.
..
Bedri Rahmi Eyüboğlu





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder