5 Mart 2023 Pazar

bana bir şeyler söyle. ben bunu. unutmayacağım. bana bir şeyler söyle. ben bunu. unutmayacağım. bana bir şeyler..     söyle.
Tanrım. Kendime ait olmayan bu boşlukta, bilmiyorum ben ne yapacağım? Tanrım. Bunu sen istedin. Ben bunu. Yapacağım.
İçimde örtbas ettiğim o yaralarım, görünür oluyorlar dışımda. Fiziksel yaralar olarak.
Tanrım, sana yalvarmıştım. Beni öylesine bir güzel doğada, bir şeye ihtiyaç duymadan yaşat diye. Tanrım, bu yaralar ile ben. Ne yapacağım...
Tanrım sen. Biliyorum unutmuyordun. Unuttukça biz. Hatırlıyordun. Biz unuttukça ve de. Hatırlatıyordun.
Yapacağım.
Bir yerden gidiveriyor ve geliveriyor nice umulmadık yerlerden. Bir enerji kümesi olarak ben, kendimi nerede tanımlayacağım?
Sanki varım burada ve birçok yerde. Bu yaralarımı geçirecek gücü peki, her neremde bulacağım...
Bulacağım.
Ah benim anam, babam, Tanrım. Ben. Bulacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder